12 Haziran 2012 Salı

OYUN ABLASI NE DEĞİLDİR ?

Üniversiteli oyun ablası nedir, ne değildir tam olarak anlaşılmayan kısımlar var ki anlatmak gerek aslında... Biz nice insanlar gördük, doktor değildir doktordan çok konuşur, mimar değildir köprüler yapar, anne değildir çocuk büyütme ile ilgili otorite oluverir bir anda...
Oyun ablası hakkında da bilen bilmeyen konuşursa neler çıkar ortaya tabiki...
Benim oğluma bu yaz Boğaziçi'li bir abla bakıyor. Acaba Fizik okuyan, 2 dil bilen, kişisel gelişimi tamamlanmış bu aday Fizik mezunu olmak yerine yada akademik kariyer yapmak yerine tek amacı çocuk bakmak mı oluvermiştir şimdi? Yada ben de Boğaziçi Bilgiyayar mühendirliği mezunu bir anne olarak ne gibi bir teklifle gitmişimdir ki, bu yetenekli aday bir anda tüm hayallerini terkedip çocuk bakmaya başlamıştır.
Ben hatırlarım ki, üniversite okuyorken yeri gelir 100 TL burs alabilmek için sıraya girerdim, yeri gelir kitaplarımı alabilmek için özel ders verirdim. Şimdi de tüm bu yetenekli gençlerin derslerinin dışında kalan zamanlarında kendi masraflarını karşılayabilmeleri için EVDEÇOCUKVAR.COM aracılığı ile destek olmaya çalışıyoruz.
Ne mi yapıyoruz:
  • Üniversite öğrencilerine kendi emekleri ile kitaplarını alabilecekleri parayı kazandırıyoruz.
  • Çalışan annelerin çocukları, kendi evlerinde bilgili, eğitimli, yetenekli ablaları yada abilerinden çok şey öğreniyorlar.
  • Oyun ablaları okul sonrası karşılama ve ödev yapımında destek verebiliyorlar
  • Oyun abla ve abileri özel ders verebiliyorlar. Müzik çalışmaları yapabiliyor, bale eğitimi bile verebiliyorlar.
  • Çocuğunuzu karşılayan abla yada abi tamamen yabancı dilde konuşabiliyor.
  • Gölge öğretmen olabiliyorlar.
  • Özel eğitim verebiliyorlar.

Hiçbir ailemiz, bu yeteneklere 'sen bir şirkette çalışmak yerine gel ben daha fazla maaş ödeyeyim ve benim bakamadığım çocuğuma sen bak' demiyor ? Yada bizim ailelerimiz demiyorlar.

Bizimle çalışan aileler, üniversiteli abla ve abilerden iş tanımında neler bekleyebileceklerini, nasıl çalışırlarsa daha mutlu ve performanslı olabileceklerini ve ne kadar süre ile çalışabileceklerini bilen aileler...

Bu işin Y kuşağını yönetmekten pek farkı yok, üniversite öğrencileri ile iletişime geçebilen aileler, bizim porfoyümüzden faydalanma şansına sahip olmaktadırlar.

EVDECOCUKVAR.COM
0216 576 90 90
0530 637 35 35

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder