6 Haziran 2012 Çarşamba

NASIL OLUYOR DA TAM DA TAHMİN ETTİĞİM GİBİ DAVRANIYORLAR ?

Bu işi yapmaya başlamamın arkasındaki sebep çalışan kadına destek olmaktı. Bugüne kadar o kadar isole ve masum bir hayatta yaşamışım ki, çevremdeki insanlar da hep bana benzer olmuşlar yada ben o profillerle birlikte olmayı seçmişim. Ne zaman ki, farklı profil insanlarla tanışmaya başladım, hayata ve insana bakış açım değişti. Eğitimlisinden, cahiline, gencinden yaşlısına kadar çok insanla tanışıyorum ve özel hayatlarına dokunuyorum, tanıyorum insanları. Bazen ablası bazen danışmanı oluyorum. Bizim insanımız masum mu acaba? yoksa ben mi çok güvenilirim? bazen çok özellerini bir çırpıda anlatıveriyorler.  Aslında istediğim de bu çünkü kişiyi tanımam, o kişiye iş bulmam için çok önemli...
Bazı hikayeler çok acı geliyor, günlerce kendime gelemiyorum, bazen çok beğendiğim adaylar ile karşılaşıyorum hemen doğru bir aile ile tanıştırmak istiyorum. Diyemiyorum ki, aileye bu aday çok uygun size diye. Bazen anlayamıyorum, nasıl oluyor da kendileri için en yanlış adaya karar verebiliyorlar. Çok insanla tanışmak mıdır acaba bilemiyorum ama artık aileleri de iş arayan adayları da görüp tanıştığımda 2. gün ne yapacaklarını tahmin edebiliyorum. %90 oranında nasıl da tahmin ettiğim şekilde davranabiliyorlar hayret doğrusu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder