11 Haziran 2012 Pazartesi

Oğlumun Boğaziçi'li OYUN ABLASI


Oğluma Boğaziçi'li fizik Öğrencisi Funda ablalık arkadaşlık yapıyor. Birlikte uzay incelemeleri yapıyorlar, yüzüyorlar, playstation oynuyorlar, yemek yiyerek biraz da ödev yapıyorlar. Yaz boyu yaz oyun ablaları ile oğlum çok mutlu... Aynı çizgi filmden zevk almanın keyfi ile...

Funda Kimdir ? BOĞAZİÇİ Üniversitesi FİZİK Bölümü 3.sınıf öğrencisiyim. Öğrenciye balık vermektense, balık tutmayı öğretmekten yanayım. Derslerle birlikte öğrenciyle motivasyon çalışması yapıyoruz. Hem Avrupa yakasında hem Anadolu yakasında pek çok öğrenciye ilköğretim (3.4.5.6.7.8 sınıflar) okula yardımcı matematik ingilizce ve fen dersleri ile SBS hazırlık dersleri verdim. İstanbul Koleji`nden bir öğrencime ingilizce olarak ders anlatmaktaydım. Ayrıca ilköğretim öğrencilerine yönelik bir BİLİM YAZ OKULU organize ettim (detaylı bilgi: http://www.facebook.com/camlikyaz). Şu an bir 5. sınıf öğrencisini MATEMATİK OLİMPİYATLARIna hazırlamaktayım. Üniversite sınavına hazırlanan kardeşim dershaneye gitmek yerine benimle çalışıyor. Ayrıca halihazırda bir öğrencimle Boğaziçi Üniversitesi İngilizce Yeterlilik Sınavı (BU ENGLISH PROFICIENCY TEST) için Writing çalışmaları yapıyoruz. Not:İstenildiği takdirde referanslar verilecektir.


www.evdecocukvar.com
0216 576 90 90
0530 637 35 35

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder