18 Eylül 2012 Salı

FATMA - ÜNİVERSİTELİ ABLA - ETİLER


Fatma ile Bebek'te yaşayan bir ailemizin 4 yaşındaki kız çocukları için tüm yaz döneminde tam yatılı bir çalışma yaptık. Ailemiz Fatma ile çok olumlu çalıştılar sonrasında programları değiştiği için ayrıldılar.

Fatma Kimdir ? Ege Üniversitesi psikolojik danışmanlık ve rehberlik mezunuyum. Otistik çocukların eğitimi, kişisel gelişim ve liderlik eğitimleri aldım. 2 yıl yaz sezonu kids clup sorumlusu ve babysitter olarak Muğla`da bir otelde çalıştım. Çocuk animatörü, drama eğitmeni, tiyatro öğretmeni ve organizatör olarak 2 yıl bir organizasyon şirketi işlettim. TUBİTAK ta Ege Bölgesi araştırma görevlisi olarak 6 ay çalıştım. Bir ailenin yanında yatılı çocuk bakımı yaptım. 6 ay full time olarak, 8 ay part time olarak çalıştım.Tiyatro,dans etmek ve takı tasarımı hobilerim arasında.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder