18 Eylül 2012 Salı

AYŞENUR - BOĞAZİÇİ PSİKOLOJİ ÖĞRENCİSİ, ÜNİVERSİTELİ ABLA

Ayşenur Boğaziçi Psikoloji öğrencisi, Ayşenur ile 3 ayrı ailede çalışma şansımız oldu. Yaz dönemi yatılı ablalık da yaptı, kış dönemi okul sonrası karşılama ve eğitim hizmetleri de verdi. 2012 kış döneminde Doruk'un ablası olarak Kemerburgaz'da çalışacak.
Ayşenur Kimdir?  Boğaziçi Üniversitesi psikoloji bölümü 2.sınıf öğrencisiyim. Çocuklarla aram çok iyi olmakla birlikte küçük kardeşimi ben büyüttüğüm için onların bakımı konusunda da oldukça tecrübeliyim. Derslerimden arta kalan zamanlarımda onlarla hoş vakit geçirmek ve onlara birşeyler öğretebilmek istiyorum. İleride çocuk psikolojisi ve konuşma bozuklukları konularında uzmanlaşmak istiyorum. Okuduğum dalı çok sevdiğim için bu konuda çok kitap okuyorum ve amacım çocuk gelişiminde ablalık yaptığım aileye aynı zamanda teorik bilgilerimi kullanarak pratikte destek olabilmek. Öss de Türrkiye 58.si olarak Boğaziçi Üniversitesine girdim. Psikoloji bölümü 2.sınıftayım. İlkokul ve ortaokul öğrencilerine istedikleri okul derslerinde rahatlıkla yardımcı olabilirim. Özellikle ingilizce konusunda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder