21 Eylül 2012 Cuma

BURÇİN BOSTANCI'DA YATILI ÇOCUK BAKIMI YAPTI, 2010

Burçin ile Bostancı'da oturan ailemizin 2 yaşındaki oğulları Alp için 2010 senesinde çalışmaya başladık. Ailemiz Burçin'den çok memnun kaldılar. Ailemizden ayrılma sebebi annesinin ciddi bir kaza geçirmesinden dolayı bir süreliğine memleketi Muğla'ya dönme gerekliliğiydi.
Burçin Kimdir ? "Çocuğun gelişiminde önemli olan aktivitelerin tümüyle ilgilenir ve bütün sorumlulukları üstlenirim. Daha önce Danimarkalı bir ailenin bebeğine 3.5 yıl yatılı bakım yaptım.2 yaşındaylen bakmaya başladım, 5.5 yaşına geldiğinde Kenya`ya yerleşecekleri için ayrıldım. Tatil köylerinin kids clublarında çalıştım. Çocuklarla oynadığımız farklı oyunlarımız, değişik aktivitelerimiz vardı. Alışkanlıklarını kazanmaları için yardımcı oluyorduk. Kids Clubta aynı anda 20 - 25 çocukla ilgileniyordum. Sigara kullanmıyorum. 13 yıldır aktif çalışma halindeyim. Aktif ve pozitif bir insanım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder