22 Kasım 2012 Perşembe

Elif 17 Kasım'da Tarabya Ailemizde Oyun Ablası olarak işe yerleşmiştir.

Elif çocuk eğitimi konusunda tam bir idealist, ileride kreşi olmasını hedefliyor. Eğitici oyun ablası olarak EvdeÇocukVar ile çok değerli bir ailemizde işe başlamasından çok memnunuz.
Elif'in kendi tanıtım mektubu:
Daha önceden bir kaç anaokulunda ve kreşte çalıştım. Çocuk bakımı için tüm özelliklere sahip olduğumu düşünüyorum. Lisede 4 yıl çocuk gelişimi ve eğitimi bölümünü bitirdim. Şuan da Marmara Üniversitesi`nde Okul Öncesi Öğretmenliği okuyorum. Bir kaç anaokulunda staj yaptım. Çocuk bakımında ve eğitimde gerekli bilgilere sahip olduğumu düşünüyorum.

EVDEÇOCUKVAR DİYOR Kİ : ÜYEMİZ İLE YÜZYÜZE GÖRÜŞME YAPILMIŞTIR. ADAYIMIZ 17 KASIM 2012 TARİHİNDE TARABYA AİLEMİZDE CAN`IN ABLASI OLARAK İŞE YERLEŞTİRİLMİŞTİR.
Medeni Durumu: Bekar
Eğitim Seviyesi: Üniversite
Meslek: ÖĞRENCİ/ABLA VE ABİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder