10 Ocak 2013 Perşembe

Göztepe Soyak Ailemizin üniversiteli ablası 6286 nolu üyemiz



Göztepe Soyak ailemizde 5 ay ablalık yaptı, Şubat 2013 tarihinden itibaren yeni aileler ile tanışıyor.

Üye Kayıt No: 6286


Yaşadığı Şehir: KARTAL / İSTANBUL ANADOLU Eğitim: Üniversite

Yaş: 22 yaşında Sigara Kullanımı: Hayır

Bu işe uygunum çünkü : Marmara üniversitesi 4. sınıf öğrencisiyim. Neşeliyim, eğlenceliyim, duyarlıyım, çocuklarla vakit geçirmeyi seviyorum, öğretmeyi- eğitmeyi bildiklerimi paylaşmayı seviyorum. Okul derslerine yardımcı olabilirim. Daha önceden bu konuyla ilgili deneyim...
Ben Kimim ? : Marmara üniversitesi 4. sınıf öğrencisiyim. Neşeliyim, eğlenceliyim, duyarlıyım, çocuklarla vakit geçirmeyi seviyorum, öğretmeyi- eğitmeyi bildiklerimi paylaşmayı seviyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder