10 Ekim 2012 Çarşamba

ELİF TEŞFİKİYE'DE 9 YAŞINDAKİ ADA'YA ABLALIK YAPIYOR.


Elif Kimdir ? Bu işi zevkle yapabilirim çünkü çocukları seviyorum ve onlarla kolaylıkla iletişim kurabiliyorum. 5 çocuklu bir ailenin en büyüğüyüm ve 4 kardeşim var. 2 erkek 2 kız.En küçük kardeşimle aramda 16 yaş var,ondan öncekiyle 12,şunu belirtmek istiyorum ki ben de çocuk sayılabilecek bir yaşta başladım kardeşlerime bakmaya. Şimdi üniversite için İstanbulda yaşıyorum ve kardeşlerim çoğu zaman burnumda tütüyor. Kendi kardeşim yerine koyup, o şekilde seviyorum her çocuğu, sizleri temin ederim ki her bakımdan ona çok faydalı bir abla olabilirim...Anadolu lisesi sözel bölüm mezunuyum ve şu anda Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesinde Halkla İlişkiler ve Tanıtım okuyorum, 3.sınıfım. Onların da iyi iletişim kurabilmeleri ve düzgün bir Türkçe ve dilbilgisine sahip olabilmelerine katkıda bulunurum.

www.evdecocukvar.com üyesi olan Elif Ada'ya ablalık yapmak üzere part time işe yerleştirilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder